Det läskigaste av allt >D

Glad Halloween (i efterskott) allihopa!!!! Hoppas veckan har varit ryslig, skrämmande, full av skrik, läskigheter och mycket, mycket mys =)

Halloween har för min del vart fantastisk! Det började med pumpakarvning och halloweenpynt-görande i skolan, som jag hoppas alla har sett och uppskattat i Philosophicum. Sen var det halloweenfilm under Djäkne som blev hellyckat, tack alla som kom och jag hoppas ni hade lika mysigt som jag! Sen bjöds det på super-sött godis i Philosophicum också, som konstigt nog tog slut väldigt fort efter att en viss Eu-klass hade gått förbi... Sen hoppas jag också att lovet har varit skönt, mitt var i alla fall välbehövt ;)

Så Migratoria vill tacka Elevkåren som vi har sammarbetat med för att göra halloween på skolan så bra som möjligt.

Och hörni, nu återstår det läskigaste av allt... Att gå tillbaka till skolan :O

Muahahahaha... //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0