Bak-kväll!

Hejsan hejsan allihoppa! Jag tänkte komma och skriva lite om bak-kvällen vi hade! Först så blev det mycket trubbel och folk var lätt små-sura och irriterade på varandra men när man kom in i det varma rogge-köket så blev man piggare och gladare.
Det var ca 20 till 30 personer i köket gissar jag på och kanske tio fransoser. Jag tyckte alla var jättetrevliga och snälla mot varandra. 
På grund av allt trubbel så var jag osäker på om denna kväll skulle ge ett bra intryck av Migratoria, men som tur är så blev det absolut inte så! Vår ordförande, Emanuel fixade till situationen fastän ingen hade så mycket information eller visste vad som skulle hända härnäst! Tycker att alla som var på plats lite tidigare gjorde ett bra jobb med när de samlade ihop allt folk och hjälpte till att få ordning på allt så att det inte utbröt kaos! Så som tur är så tycker jag att bak-kvällen gav en ny bild av Migratoria då folk har tyckt att föreningen verkar tråkig. Not anymore!
Vi bakade kladdkaka, vit kladdkaka, chokladbollar, muffins och bullar och mer som jag inte ens minns, haha! ;)
Jag själv tycker bullarna blev bäst, kanske för att jag bakade dem, vem vet! *blink blink*
Under kvällen droppade folk in och alla verkade ha det jätteskoj. Fransoserna var med och bakade och jag vet inte vad dem tyckte om oss men jag vet att vissa fransoser tyckte det var kul att baka och träffa mycket människor!
Både Amandus som är foto-ansvarig och Linnea som är vice-foto-ansvarig var där och dokumenterade! Så nu tänkte jag visa några av de bilder som finns på facebook.
Kram och ha det bra! Pussar från Alexandra och Migratoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0